Minyak Lintah

3182 views
Minyak Lintah,2.80 / 5 ( 5votes )

Koleksi cerita lucah, kisah lucah, kisah sex, baca lucah, majalah lucah melayu terbaek

Gambar Bogel Minyak Lintah   gambarmelayuboleh.org
Pagi tu, bila bangun sahaja... Yazid terasa isterinya Feera meraba batangnya...dia senyum... matanya masih lelap... memang begitulah Feera setiap pagi subuh2... masa tu lah batangnya mengeras... kalau nak harapkan malam2... susah benar nak keras... kecik 3 inci saja... kalau keras naik lah hingga 5 inci... itu pun sekejap saja... memang Feera merana oleh kelemahan syahwat Yazid ni.

Tiba tiba "Aghhhh!!! Bangg!! OMG!" tangannya menutup mulutnya.... terperanjat! "Abang? Bang? bangun lah!" jerit Feera. "bangun lah tengok batang abang niii!!! Eeeee!!!" itu lah reaksi Feera isteri muda yang dah bernikah dengan.

"Pak Cik tu kata satu sudu sehari saja bang!" kata Feera. Yazid mengaru garu kepalanya. "Abang ni... macam mana ni? Feera rasa ni dah terlebih sapu ni bang..." Feera isteri Yazid berkerut mukanya melihat batang Yazid dah dua kali besar dan dua kali panjang...

"Ohh? apa hal lak ni?" kata Yazid bila dia duduk bangun melihat batangnya... macam kayu besbol!!! Ada dekat sekaki dalam 30cm panjangnya.... nampak urat2 kasar sepanjang batangnya itu... terangguk angguk dengan kepala takoknya besar mengembang... "Aduhhhh!! cacat ke aku ni Fer?"

"Hehehe... geli pulak hati Fer bang... baru semalam macam biasa jer, tup tup pagi ni dah jadi tiang seri rumah bang!" tangan Feera terus saja menggenggam dan isteri muda itu macam mengukur pulak... "Hmm... bang... keras ni bang.. baik untuk kita ni kan? Hehehe!" senyum Feera .

Dah dekat dua bulan Feera tak puas dengan batang suaminya.... kali ni... oleh kerana minyak lintah gergasi Pak Cik Sulung... pergh! mesti puas lah... kata hati Feera. "bangg... ermmm... dalam 30 cm ni bang... ermm...." manja saja bunyinya Feera. Feera mula menjilat.

"Lain rasanya yang." kata yazid... dan dia memerhatikan Feera menjilat dan menjilat... tepi batangnya yang tegak mencanak menongkat langit tu... keliling kepala takoknya tu... besar cendawan liar hutan kembang lepas hujan!

"Ermmm... banggg!! Kalau masuk pantat Eera bang... isyyy!" kata Feera menggenggam tegak batang gergasi suaminya itu... "mengemut pantat sayang bang... " manja Eera dan dia terus mengulom... penuh mulutnya.... Yazid memerhatikan dengan penuh tanda tanya, penuh nikmat.... dan dia puas hati sangat membayar rm200 pada Pak Cik Sulung untuk sebotol kecil minyak dia tu.

Feera bangun dan mengangkang atas riba suaminya... "Sayang nak masukkan dalam pantat sayang ni bang..." mengetap bibir Feera mengacukan kepala takok gergasi itu ke arah liang pantatnya... "basahnya sayang rasa pantat ni banggg!!" keluh isteri muda itu...

"Boleh ke sayang? Besar sangat batang abang ni..." kata yazid.. masih lagi tak percaya sepenuhnya yang batang keciknya dah berubah seklip mata , bukanlah sekelip mata, dalam tiga malam dia menyapu minyak lintah tu... saiz batangnya dah berubah...

"Ohhhh!!! Banggggg!!! Ohhh!" keluh Feera bila masuk kepala takok melepasi bibir liang pantat Feera... Feera mengangkang atas batang Yazid... menganga mulutnya ... sedikit demi sedikit batang giant itu hilang ditelan pantat Eera... "Ohhh banggg!! Penuh dah sayang rasa ni bangg!" mengerang Feera.

Yazid memerhatikan dan dia terasa lain... memang nikmatnya lain sekali... keseluruhan batangnya terasa ketat dikepit dan dikemut... "Ohhh sayang... masuk lagi... masuk lagi.. Ohhh!!!"

Hampir seluruhnya masuk dan Feera mengerang sedap... dalam suaranya. Belum pernah Yazid mendengar isterinya mengerang sebegitu... dan dalam seminit dua baru lah semua 10 inci lebih habis masuk... nampak muka isterinya itu berkerut... "Sakit ke yang..." ujar Yazid.

"Ahhh takkk bangg! Nak adjust jer ni.... saiz besar banggg!!" keluh Feera... mengemut dan menggerakkan pungggungnya .... utk menyesuaikan lubang pantatnya dengan batang besar suaminya itu...

Yazid menunggu dengan sabar... memang lain rasanya pagi tu... penuh ketat betul pantat isterinya itu..... dan dengan memegang pinggang Feera , Yazid menekan badan kecil isterinya itu ke bawah...

Mengerang kuat Feera dan habis semuanya masuk... dan mereka berpelukan.. kissing.. "Ohh banggg...!! Penuh sangat bangg... koyak lubang sayang ni bangg!! Pelan..pelanlah.." keluh Feera. Dan Yaizd pun mula memantat... dengan kelajuan sederhana dia menolak ke atas dan menarik... setiap tolakan masuk tu Feera akan mengerang...

"Ohh banggg!!!" itu saja lah yang kedengaran dari feera setiap kali Yazid menujah masuk dan menarik keluar..

Mereka lama memantat pagi tu... Feera dikerjakannya dalam pelbagai posisi... dan berkali-kali isterinya mencapai klimaks.... semakin lama, semakin besar rasanya batang itu membesar... dekat satu jam barulah Yazid terasa nak melepaskan benihnya... "Ohh banggg!!! Kembangnya besarrr banggg!!! Aghhhh!!!" jerit Feera bila suaminya memancut kat dalam pantatnya... macam hose siram air dirasakan oleh Feera bila Yazid melepaskan kesemua airmaninya....

Kedua dua mereka mencapai orgasme masa yang sama dan ini belum pernah mereka alami..selama ni... dan meleleh keluar air mani Yazid dipeha Feera.... mereka puas.. "Ohh bangg! Banyaknya air mani abang... " keluh Feera kepenatan dan kepuasan.

yazid masih lagi dalam keadaan lemah... mungkin ini side effects dari minyak itu.. dan dia terasa batangnya mengecil... "Ohhh puas abg ... puas sayang..." keluh Yazid...